Måndag

Skrivet den: 2008-01-07 | 13:59:25
Sitter i skolan och avnjuter matte, eller just nu orkar jag inte räkna mer. Nog för att jag inte räknat någonting alls, haha!
Idag händer så lite som ingenting. Jag ska ha geografi efter detta och sedan åka hem & städa.. Även räkna matten som uteblivit nu... får väl skylla mig själv, men jag hade inget material med mig heller.

Många i klassen som inte visat sina ansikten än, och några som hoppat av också.

Dunkar P!ATD just nu, peppar fortfarande!
Bloggar sen, tjohej!

image199
Haha, måste ju bjuda lite på oss ;D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahh det här måste nog vara en av de snyggaste bilderna ja nånsin sett!

2008-01-07 @ 16:42:22
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0