Status: Peppad!

Skrivet den: 2008-01-06 | 23:06:17
Som sagt, blogglusten har återvänt. Dock har jag ingenting intressant att skriva om, känner mig som ett överskott i bloggvärlden. Men någon måste ju vara det också..

Statusen är inställd på peppad som ni ser i rubriken och ännu en gång hoppas jag på konsert. Paramore ställde ju in vilket var en bummer, men nu låter det som att jag drar på P!ATD istället (yääy!).
Har inte varit så entuastisk åt dem förr, men nu tog jag och laddade upp lite med dem för och se om jag verkligen ville, och ja, det var en glädjande nyhet & ny hoppas jag bara att mina föräldrar kan vara lite snälla  och låta mig åka :).

Annars peppar jag även på helgen, har inte tänkt kasta ur mig vad det gäller ännu, men de som vet.. ja, de vet ju.

image197


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0