Long time, no see

Skrivet den: 2009-06-18 | 01:23:16
Längesen jag skrev nu, har hållit på med annat och har faktiskt inte tänkt på denna lilla blogg på ett bra tag. Blev som påmind idag när mamma nämnde att hon saknade min uppdatering (Y)

Har pillat lite med designen, men vet inte riktigt hur jag vill ha det.. det här känns för.. somrigt, haha =D
Men vi ser väl. Just nu orkar jag inte designa mer, eller har börjat på elins design, men körde fast och tvekade alldeles för mycket, men imorgon, då jävlar!

+ att jag ska ut och övningsköra imorgon, wish me luck vettja........................ :(
haha, jag är ett fail = nu ska jag se film och nanna kudde.

5 DAGAR KVAR (L)


SAKNAR SKOLAN!!!!!
haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0