Jag skulle ju...

Skrivet den: 2009-06-18 | 03:34:04
... SOVA!!!

Istället har jag legat och kikat på en film och den var faktiskt riktigt söt, hihi =D
Nu kom Norran in genom brevinkastet också.
Jag ska inte vara vaken nu för från och med klockan tre är det assvårt att somna av tre anledningar:
1. Jag har hunnit vara trött, men nu har jag blivit pigg igen.
2. Det är ljust i rummet trots att persiennen är ivägen.
3. Det har blivit alldeles jättevarmt i sängen för att jag haft datorn i knät och sett film.
FAIL.



Filmen jag såg!
Skulle lätt kalla den sevärd och så vidare
om man gillar lite tjejiga filmer that is..


Men jag ska försöka kika på någonting nu och sedan sova, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: patrix

True på dessa tre punkter

2009-06-18 @ 04:02:15
URL: http://igoreyou.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0