Utmaningen

Skrivet den: 2009-01-26 | 13:20:13
Regler: Den utmanade skriver 8 (o)vanor /fakta i sin blogg och utmanar sedan 8 andra.

1. Jag ÄLSKAR pokemon! det började som en rolig grej, men nu är jag faktiskt lite smått förälskad i de små liven.

2. Jag dricker i princip ingenting när jag äter, skulle klarar mig utan faktiskt. Dricker när jag är färdigäten som toppen på kakan.

3. JAG ÄR WILD DIVAN NUMMER 1 faktiskt.

4. Jag funderar rätt ofta om jag faktiskt är utvecklingsstörd, eller inte riktigt, men tänker ofta att det måste vara nåt fel på mig osv, meeen vad gör väl det.

5. Jag tycker ibland väldigt illa om min skola.

6. Jag är faktsikt starkare än de flesta verkar tro, brottar ju ner robin hur lätt som helst (Y).

7. Jag uppskattar sällskap av andra och sällskap av mig själv precis lika mycket, ibland vill man bara putta bort alla.
 
8. Skolan har en möjlighet att ta över mitt liv, tänker på den 24 timmar om dygnet ungefär och får lätt ångest över skolan, inte roligt, men inte dödligt helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0