JA NU ARI!

Skrivet den: 2009-01-26 | 12:51:47
Nu hittade jag ett ännu roligare sätt att skriva det, svinroligt, hihi.

Måndag idag då, orkar som inte gå till kvart över fyra idag, men vad gör man inte för en lektions skull?!

Vi har engelska nu, jag jobbar hårt för att samla juveler på king.com, det är värt. Men snart ska jag faktiskt ta tag i arbetet och jobba hårt så att läraren blir stolt och jag får pluspoäng. HEJ ALLA THORENLÄRARE SOM LÄSER!
Är väl ett par stycken skulle jag tro.

Min man vill inte att jag ska ta hans skatt om natten tydligen, helfint och jag får skratta åt honom av flera orsaker, hihi.

Vill ha morötter, ska göra en utmaning, tills vidare visar jag er den här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0