tisdag

Skrivet den: 2009-02-03 | 13:22:05
vi har filosofi nu, har nyss redovisat om ARISTOTELES och det gick ändå bra, jag är nöjd nöjd nöjd.
efter det här har jag webbdesign, första lektionen i det ämnet konstigt nog, HAHA.
men jag tycker att det ska bli spännande

fick nyss ett sms av mannen i mitt liv, det vill säga han som hela förra inlägget handlade om, där han sa att vi nog ska mysas ikväll och jag är peppad på det!
har fixat mammas present också, den är mysig och personlig, grattis i efterskott mami! :*:*:*:*

nu är det här inlägget för långt och jag avslutar nu, i mexico vill de förbjuda offentliga pussar, hihi.
ADIOS!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hade varit mer imponerande om du redovisat om Aristocats!

2009-02-03 @ 13:36:27
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-08 @ 22:13:17
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0