Häjsan

Skrivet den: 2009-02-09 | 14:27:39
Sitter nu på min APU och stortrivs vill jag lova! Får designa hemsida och pilla på med allt möjligt, typ allt jag vill. De älskar mig här på pinax och jag ser framemot två veckor här, myyys!

Kunde inte sova i natt så mina ögonlock vill falla igen, men jag jobbar på ändå, får leka i photoshop.

sidebar/(Senare kanske det blir hemskt, kanske inte. Men du ska veta att jag alltid kommer stå vid din sida och stötta dig genom allt! love u<3)/slut på sidebar

citat från ett sms från min busiga myra till man som älskar sin APU:
"Jag såg att det strax skulle bäras ut två tallrikar så jag har flytt till toaletten hoppas de känner sig jävligt ägda nu när den bästa arbetsmyran inte längre arbetar!"
:* :* :* :* :* :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0