vill ni se en vinnare?...

Skrivet den: 2009-04-13 | 17:47:38
... titta då på min make!
WIN!

synd bara att jag ska vara så ostadig på handen som fotograf :( men jag får öva!

Hade roligt med folket i drängsmark även fast en del av kvällen krisade och var lite halvjobbig (dels för att det var SÅÅÅÅHÄÄÄÄÄR mycket folk). Partyt får fem av fem toasters!
Idag har jag myst och varit på långprommis med killen på bilden (inte hästen), som förövrigt får mig att må som en prinsessa och det kittlas i magen vareviga dag när jag tänker att han är min, jag fick den bästa i hela världen :):):):)

Och ikväll blir ut med elin på promenad (hurtigt värre!) och tjejsnack, ska bli himlarns roligt, saknar dig din lilla prupp!
Nu ska jag spela tetris, hoj!

Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning :)

2009-04-13 @ 19:09:15
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0