Morning morning

Skrivet den: 2009-04-15 | 12:28:05
Igår: Trevlig middag med das släkt osv för att farmor fyllde åt, sen åkte jag och tittade på min mans tappra insats i bandy som banne mig gick hett till. Hjälpte honom sen att bära hem en sop och en klubba, duktig myra! Sen vet jag inte vad som hände med kvällen, mys med mera.

Nu: Mannen sa just "får jag krama bopparna?" och visst får han det! Sitter såklart hos mannen med stort m och försöker gång på gång slå mitt rekord i tetris, men inte fan går det inte. Nej nej. Smsar med världens bästa elin och bestämmer lite inför kvällen :)

Sen: Ska promenera(!) hem och sedan göra mig klar för en så kallad "Girls night out" med kinamat och skitsnack, gotta love it!

Nu, back to tetris, adjoken!

CATCH THE MONKEYS!
PARTY- PARTY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0