Goderafton!

Skrivet den: 2009-04-13 | 23:36:15
Kvällen har varit perfekt!
Träffade först Elin vid skolan, sen tillkom även Magda och till sist joinade Mia. Det var mysigt och inte det minsta kallt (välkommen fru vår!)

Sitter nu och funderar lite på om jag kanske ska plugga lite... Låter jättedumt, men det måste ju göras varesig man har påsklov eller inte. Dessutom kände jag mig duktig så det blir nog av, heja mig!

Imorgon är det tisdag och min dag ser ut såhär:
Upp tidigt --> Söka jobb osv --> Hämta farmor --> Ut till stugan --> Sola/ Plugga/ Finnas --> Äta mat --> Vila efter maten --> ????? (kanske fotboll, kanske mys, kanske annat, kanske inget- den som lever får se)

Nu ska jag plugga lite och värma fötterna!
VARFÖR HAR JAG INGEN DVD- SPELARE?????


We'll do it all, everything, on our own
We don't need anything or anyone

I don't quite know how to say how I feel
Those three words are said too much, they're not enough

Kommentarer
Postat av: Petar bajs med pinne!

fotboll? Crazy banans!

2009-04-14 @ 01:47:58
URL: http://igoreyou.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0