fredag!

Skrivet den: 2009-04-10 | 01:20:13
Japp! Idag är det fredag och imorgon är det LÖR-JÄVLA-DAG!!!!!!
Kanske ni kan ha överseende med att jag är peppad till tusen även fast min högra skinka värker som ett troll. Får be om lite massage kanske ;) hähähä, nej just ja, hej mammsen!

Hm, just precis nu gör jag ingenting alls, jag hatar att jag glömde min externa hemma så jag kan inte photoshoppa nåt :(....

Aja, alla verkar vara friska nu i alla fall och det är fett skönt vill jag lova!
Ica Maxi imorgon, jag ska köpa stället nån dag och bli multimiljonär, vilken plan för en ung dam!

HERREGUD så jag svamlar :S

Natti nu typ!

tips nr.1 -
vad man kan göra med nån som man inte vet om man har TJANS på men som det killar till i magen när man är i närheten av:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0