i don't wanna miss a thing

Skrivet den: 2008-11-08 | 15:27:12
rubriker är inte min starkhet så från och med nu tar vi låtar som finns i min hjärna.

fick sällskap inatt och det var gulligt, fluffigt och väldarns fint!
Min man for på sin match och jag åt en varmkorv, mer än så händer inte här. Jag ska nog börja spela, meeeen jag vet inte. HOHO vill se film men orkar inte, jag suger. Talar med friendz @ Skype och orkar inte finnas till snart, har obekvämt ont i hela kroppen. KANSKE ÄR ETT TECKEN PÅ NÅT?!?!?!?!?!?!!?!?!??!
ja, jag är lite orolig, jag kan verkligen inte följa regler, I SUCK.

bilder går inte, JOHAN PALM ÄR KINGEN.

pz out yao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0