Måndag!

Skrivet den: 2008-05-26 | 10:02:11
En spännande dag väntar, jag vet inte hur men det där som ska kännas bra känns bra. Har sovit sisådär två timmar i natt så det känns mindre bra, men det löser sig! Dagen började ju bra med ett besked om att jag failar i spanska, något jag hade väntat mig och därför är jag inte speciellt nedstämd på grund av det. Jag har inte tid att vara nedstämd helt enkelt!

Ikväll ska jag på spelning, lycka till Mia! =)
Nu ska jag gå in i grupprummet och pussa på Emma tror jag, har inget bättre för mig.
Adiós!

image303
<3

Kommentarer
Postat av: MATILDA

HAH vilken jävla bild :D

2008-05-26 @ 14:18:21
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: Anonym

SVAR: Men vafan då, jag ska inte åka till P&L längre. :( Biljetterna tog slut innan jag hann skrapa ihop pengar och om jag inte hittar någon på tradera till hyffsat pris så kommer jag inte att kunna åka. Fan också, skulle vara skitkul att ses ju. Träffa lite läsare in real life som man säger.

Måste säga att jag tycker att det är skitkul att du skrev och tänkte hooka upp, tråkigt bara att biljetterna gick åt som smör i solsken..

2008-05-26 @ 21:17:26
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Kåggel

Fan, jag hatar måndagar. Är det bara jag? Och jag har inte ens skola.. pff.

---
Du som inte kan åka till P&L, jag har en biljett till salu.. veckobiljett m. camping. Tror den är kvar iaf. Hör av dig till Lisa så kan du få min msn osv :)

2008-05-26 @ 21:41:56
Postat av: Kåggel

Och just det, sluta missbruka fetstil text. Jag är inte bekväm med att sälja biljetter till sådana.

2008-05-26 @ 21:43:51
Postat av: julia

svar: vet inte exakt, men runt 150 kronor tror jag.

2008-05-27 @ 16:44:08
URL: http://julialundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0