So close, no matter how far

Skrivet den: 2008-03-02 | 00:31:15
image263
I feel like a hero, and you are my heroine ♥

Jag har verkligen svårt att förstå att jag på så kort tid kommit så nära dessa två. Men jag klagar inte, tvärtom, jag tackar för varje stund vi har ihop och idag bevisade hur lost jag är utan er. Att i några timmar tro att det skulle bli svårt att fortsätta min väg, vägen utan er, är någonting jag aldrig mer vill uppleva.

Nu delas vi lite dock, eftersom Emmis ska göra Londons gator osäkra, men hon kommer ju tillbaka och då är vi de tre musketörerna igen. Better, faster, stronger till och med! Jag och Lina kommer sakna dig, men när du kommer hem då jäklar! Och lilla Spock har viskat i mitt öra att du kommer ha tze fun!

Kommentarer
Postat av: L

Kära Lisa!
Du är en underbar varelse! Om jag hade trott på gud så skulle jag bestämt tro att du är guds gåva till mäskligheten, men nu är jag inte ett dugg troende, så därför så tror jag att du är dina föräldrars världefulla gåva till mej och Emma!
Jag älskar dej, och det går inte beskriva hur mkt!
Du är underbar och framförallt så är du min!

2008-03-02 @ 01:51:49
URL: http://shiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0