Mitt lov i en snabbrepris.

Skrivet den: 2008-03-09 | 19:21:52
Ännu en gång måste jag tacka mina underbaringar till medmänniskor för en fin helg, jag vet inte vad jag skulle göra utan er.

Lovet är nu slut, men har varit great och helt "soft".
Vad jag har gjort allt mest i veckan finns på Linas blogg.
Dock måste jag ju skriva något själv så here it goes:
Fre: Halvfest? Hängde i Ursviken med onyktringar och hade allmänt kul och stekte körv. Somnade till Superbad och sen var det inte mycket mer med det.
Lör: Partyparty! Emma kom hem och eftersom hon är en av världens mest fantastiska tjejer skulle det firas med bomber och granater, det var riktigt kul! Tack till mamma som så tålmodigt steg upp sent (tidigt?) för att hämta oss. Har några luckor, men det funkar fiiine.
Sön: Skjussa hem Lina--> Repa---> Tjilla.

Jag vill ha bilder från helgen!
Pz.

Kommentarer
Postat av: Kåggel

Bilder finns på min bloggerne.

2008-03-15 @ 03:46:47
URL: http://www.kawgel.byethost13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0