Märks kanske lite att jag har trist

Skrivet den: 2008-03-16 | 16:27:50
Do if you likes.
Lägg dessutom till ett band då ni har gjort alla!

Britney Spears: Har väl, precis som alla andra haft en Brittan- period, men nu är det mest bara synd.
Darin: Lever han än? Aja, han är för mycket fangirl14.
Gwen Stefani: Bättre med No Doubt, men still tuff.
Tokio Hotel: Musiken vet jag som inte vad jag ska säga om, men fascinerande som hur de har lyckats överallt trots sina tyska låtar som större delen av deras fans inte fattar någonting av, men det är coolt att lyssna på TH ju (?)
50 Cent: Inte min grej
Linkin Park: Jag går i perioder, älskade med musiken för ett halvår sen, nu kan jag tycka de är bra/ jättebra, men ungefär där slutar det.
KoRn: Inte lyssnat på alls, har säkert hört nån liten låt, men inte mer än då.
My Chemical Romance: En del låtar går rakt in i hjärtat och huvudet, men jag har inte bestämt mig överlag.
Eminem: Yo, var är han?
Justin Timberlake: Inget avtryck som helst.
Mika: Skulle vara så ljuvlig om man inte hört låtarna 200 gånger.
Ebba Grön: Det lilla jag har hört är svenskt, men genialiskt ändå.
Muse: De har hittat sin grej, den är great, me be jealous.
The Ark: Blanksteg, de är inget för mig.
Green Day: Funkar ändå.
Kent: Mjääää, inte riktigt alls hittat mig.
Plain with T´s: Hej där delajla, resten?
Avril Lavigne: Hey, hey you, you I don't like your music.
Nightwish: Inte hört, kan inte uttala mig.
Modern Talking: ?
Bob Marley: Inte hittat dit riktigt.
Tupac: Dog innan mitt sinne för toner var utvecklat= jag har knappt hört ett knyst.
Christina Aguilera: En jävla pipa, och en del låtar är gudomligt fina, men jag vet inte...
Atreyu: ?
Timbaland: Freeridar ju som bara på folk och skriver in sitt namn på låtar där det enda man hör av honom är "ey"
Simple Plan: NEIN.
Fall Out Boy: Jag är obestämd.
Amanda Jenssen: Guds gåva till Sverige. Ses på P&L!
Byz: Karatefyll nananana, karatespark rätt i bollarna kanske du håller dig till att steka burgare på Max.
Don Omar: ?
Alicia Keys: Var bättre förr.
Rihanna: har fränt röstläge faktiskt, men hon gör inget storslaget.
Bullet for my valentine: Måste skaffa lite erfarenhet med detta band och hör av mig sen.
Marie Picasso: Gillar inte hennes scenshow med spatsiga rörelser och sånt.
Beyoncé: Skaka rumpan! Eller inte.
Lars Winnerbäck: Alla säger fantastiska saker, men jag är inte wowad.
The Used: Inte hört någonting alls nästan.
AFI: Det jag har hört var fint, men har inte orkat anstränga mig för att öppnad för dem.
Danny: Han kråkade fint på en låt.
Fergie: Bättre i BEP än som solo, that's 4 sure.
The last goodnight: ?
Björn Gustavsson: Den finaste någonsin tror jag.
She wants revenge: ?
Blondie: Har säkert, mer än garanterat hört nån låt, men jag får inte upp nån i huvudet just nu, I fail.
Panic At The Disco: Jag älskar dem innerligt, fastän de har removat sitt utropstecken.
Paramore: Har blivit totalkär och kommer alltid tycka de är vackra.
Takida: En låt, annars nä.
Adam Tensta: Har hört en låt, som jag vill göra narr av, så nä.
Anton & Affe: Jag kommer alltid älska en låt, den är så tjusig (eller nåt), men i övrigt; nej.
Markoolio: Gör det igen för oss markoolio. Det känns så 90- tal och jag hoppas han inte kommer med något nytt snart, han skulle slutat redan.
LM.C: ?
Malice mizer: ?
Snook: Den enda låt som funkar är inga problem, resten vill jag inte uttala mig om.
Dragonforce: ?
Sonic Syndicate: ?
Alesana: ?
Aveneged Sevenfold: ?
Bopkidz: ? (börjar känna mig musikalist efter nu)
Sean John Combs (aka Puff Daddy): Fortfarande inte min stil.
The Killers: Två bokstäver- JA!
Skid Row: ?
Poison: Vet att jag vet nåt om dem, men det ligger far far away!
Thin Lizzy: Boys are back in town, sen
Happypill: Inte hört
Säkert: Svenskt är inte riktigt min grej, och har inte hittat rätt väg in här.
+ Mando Diao: Jag är som kär, ge mig P&L.

Kommentarer
Postat av: Patrick

Vi är överväldigade, blackmetalarna har städat så då gör vi det också. vi skall ha den renaste lokalen av dem alla!

2008-03-17 @ 19:07:19
URL: http://www.igoreyou.net
Postat av: Kåggel

Förstår inte det här med att man ska svara på den andras blogg? Alltså om du kommenterar patricks inlägg så svarar han i ditt inlägg fast ditt inlägg inte har att göra med det du skrev en kommentar i hans inlägg om. Jag skulle iaf svara på din kommentar i mitt inlägg med en kommentar i mitt eget inlägg så att det inte blir någon förvirring i ditt inlägg om huruvida jag kommenterade ditt inlägg eller mitt eget inlägg.

Det var massa dåliga band på den listan f.ö :/

2008-03-18 @ 01:57:26
URL: http://www.kawgel.byethost13.com
Postat av: Kutryggad

Jag håller med dig kåggan, jag gjorde det förut sen förstod jag att folk är för slöa för att gå tillbaka och kolla =D

2008-03-18 @ 04:13:37
URL: http://www.igoreyou.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0