Lan och godis

Skrivet den: 2008-03-04 | 15:41:13
image264
- Ratatouille (Råttatouille.)
- Superbad.
(Supersugen.)
- Alvin and the chipmunks
(Alvin och gänget)
- The Jacket.
- Moulin Rouge.


Tada! Dessa och ännu fler finns tillgängliga för kvällen, som ska spenderas hos Lina my darling.
Resten av veckan rättare sagt. Så mycket som möjligt.
I alla fall. Jag saknar Emma och hoppas du har roligt i utlandet snöttis.
Jag saknar Lina med men henne ska jag ju faktiskt träffa så sent som idag!

Ska nog duscha så går tiden lite fortare, den här dagen har varit seg som jag vet inte vad >.<
Hm... vad mer förväntas jag skriva här..?
Roger över roger ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0