Onsdag

Skrivet den: 2008-06-11 | 12:15:31
YES!
JAAAA!
WIIIEEE!


Äntligen har min blogg flyttats, jag har inte tagit mig in på bloggen på sisådär en halv vecka.
Idag vaktar jag en bror som fått droger och dragit ut en tand. Just nu sover han så sött
så det är lugnt och fint här hemma.
Ute blåser det, blä, men det ser ut att bli soligt i alla fall:)
Nu ska jag blogga stadigt igen har jag tänkt. Har som saknat det ändå den här tiden
det inte gått logga in..
Men nu ska jag lyssna lite mer på band som vi ska se på
Peace & Love
(12(?) dagar kvar!)


Och jag hoppas du läser det här, för jag hatar dig så mycket som en människa kan hata en annan. Hoppas jag aldrig behöver se dig igen och att du får ett uselt liv, jävla idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0