Tisdag

Skrivet den: 2008-01-08 | 09:19:06
Något gladare spirit idag, men är jävligt trött efter inatt.. Kunde inte sova riktigt..

Ehm, nu har jag matte igen, poop. Lina har feber och är därför inte här. Krya på dig snutte!!
På tal om det så är mamma sjuk också. Alla är sjuka också, utom jag. Eller jag har lite ont i huvve, men ingen biggie.
Och sen så ska vi få kycklingsallad till lunch, AJ LAV.

Allt just nu känns inte positivt, men det som då är det måste man ju framhäva för att må bättre. Wiho, glädjeskutt! Eller vi ska inte ropa hej före vi kommit över bäcken.
Nu blev detta ett väldigt struligt inlägg, men det skiter jag i, jag härskar i min egen blogg.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad händer igår riktigt? :/


Du jag kunde inte komma med shortsen idag, har nå konstigt med magen så jag var tvungen fara hem från stan. :(

2008-01-08 @ 13:06:30
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0