Söndag afton/ kväll

Skrivet den: 2008-01-13 | 17:21:42
Nu är det becksvart ute och jag har just ätit middag, kan det inte bli sommar och sol snart?
Jag har städat i alla fall, det är nog det roligaste jag har haft..
Letar just nu efter något bra videoredigeringsprogram så om någon vet nåt skulle det uppskattas jättemycket om de lämnade en kommentar :)

Vad händer en söndagsafton/ kväll som denna då?
Själv ska jag snart packa och gå till pappa, kanske hittar mig någonting roligare att göra där, förhoppningsvis.


image220
Denna dam har jag inte hört av på hela helgen typ, inte älsklingen Lina heller för den delen.
Men vi ses imorgon vi, mihih :)


Kommentarer
Postat av: Emma

imorgon så :)

2008-01-13 @ 22:59:13
URL: http://emmamckie.blogg.se
Postat av: Hanna

Kolla movie maker som redan finns på datorn! Jag gjorde mina cheerleading-filmer i den.

2008-01-14 @ 00:21:47
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0