Jag hade fel

Skrivet den: 2008-01-16 | 00:35:57
Försökte med all min makt skriva ett inlägg i morse, men icket.
Blogg.se, när ska du sluta var så jobbig och stundtals ofungerande?

Jag har i alla fall inte gjort någonting speciellt idag, mådde pyton i morse och stannade hemma från skolan, men till kvällen mådde jag bättre så jag for upp och hjälpte till att promota skolan, i tron om att jag faktiskt skulle behövas där. Oj så fel jag hade. Det var typ 10 personer där, jag fattar inte att folk inte tar chanser, men aja...

Ska väl sova nu, eller något, haha.
Sov gott!

image223
Grattis till lillebror som varit så duktig länge nu!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ah, barnporr!

2008-01-16 @ 18:32:45
URL: http://aileena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0