EFTERLYSES!

Skrivet den: 2008-01-21 | 21:19:23
Okej, ett tag sen jag bloggade, bla bla bla whateeevah!

Nu har jag en efterlysning på en låt/ band.
Min käre storebror har fått nys om en låt han gillar, men nu kan han inte komma ihåg någonting som kan få mig att komma på vilken han menar (kommer garanterat vara solklart när jag väl får svaret, men men.)
Hursomhelst så visade MTV "Making the video" av denna låt den 28:e eller 29:e december.
Andra grejer han minns är:
* Det är tre eller fyra killar.
* De har kostymer och omringas av snygga tjejer.
* De går ner och upp för en vit trappa.
* En av killarna drar viss likelse till Chris Pontius
(a.k.a party boy i jackass)

image231

Snälla, om nån vet vilka han menar, eller i alla fall har nån aning, tell me!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har! ♥

2008-02-03 @ 17:36:25
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0