Det är så skönt när man menar det

Skrivet den: 2008-01-11 | 00:30:43
Ja, när man verkligen hatar någon.
Jag hatar inte många, men när jag väl gör det så finns det garanterat en bra orsak bakom det.
Ibland funderar jag på att lösenordsskydda bara för att få skriva ut vad och vilka jag menar, samt ge smaskiga detaljer.
& ibland, när jag är på riktigt fint humör, så känner jag för att skita i lösenordet och bara skriva ut mitt hat.
På ett sätt vore det väldigt smart.
Då skulle ju dessa hatade personer förstå att jag inte vill ha någonting what so ever med dem att göra och då kanske de fattar att de ska lämna mig ifred.

image205
nej, det handlar inte om biltullar, jag gillar google.


Kommentarer
Postat av: Ahå

Ojoj, inte min mening:) Hade jag sett den på någon annans blogg, hade jag inte lagt upp den :)

2008-01-11 @ 01:35:38
URL: http://superahoe.blogg.se
Postat av: Hanna

Men du, pröva lösenordskydda bloggen ett tag, så får du se om det känns bättre! Det gör det för mig, men samtidigt är det lite kul att fler folk läser, så ja ska öppna min igen.

2008-01-11 @ 02:57:52
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0