Vatten!

Skrivet den: 2008-02-21 | 23:07:37
Å så gott det kan vara! Klunkar i mig i massor ikväll, bara för att jag har lite att göra, hihi.

Har suttit och försökt få ner mina tankar i ord, på ett block här bredvid, men det blir som bara en stor osammanhängande röra av allt, vilket inte är så najs som det låter.
Vet inte riktigt vad jag ville få fram av att göra det, men det kändes för stunden som att jag ville ventilera och agera mitt egna bollplank. Tyvärr får jag vänta på bättre tillfälle eftersom det inte vill funka alls.

Klockan är 23, vad gör man?

image256
Jag saknar er! ♥

Kommentarer
Postat av: Älin, the love of your life.

Of course you kan komma! :) Du var inte inräknad, men du och dina hoes är så välkomna så! Dock ska vi ju ut kl 10 :/

2008-02-22 @ 23:01:59
URL: http://aileena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0