Tillbaka, och alldeles älskig

Skrivet den: 2008-02-04 | 14:50:31
Inga ursäkter, ingenting.
Jag har inte skrivit för att jag inte haft lust, men nu tänkte jag att om jag liks har en blogg så kan jag ju lika gärna använda den, right?

Sitter just nu vid köksbordet, klantig som jag var försov jag mig till en alldeles orimlig tid, men jag måste erkänna att det var skönt. Missar dock ett prov, men just nu är jag för glad för att bry mig.

Så ser min värld ut nu, jag är glad och ingenting kan stoppa det.
Bloggar senare, hoj!

image232
En av anledningarna till att jag älskar livet är allt fint folk.

Kommentarer
Postat av: matilda

tack så mycket :) jo, det skulle kunna gå bra! bara du skriver varifrån bilden är och så så är jag nöjd :) skulle kunna ta betalt fört men eftersom du är så söt så är de väl okej ;) om du inte vill förstås, muaha.

2008-02-04 @ 17:23:29
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0