Hopp in i hjärtat!

Skrivet den: 2008-02-25 | 00:42:56
Jag var trött, och på väg att gå och lägga mig men så gick jag och borstade tänderna och voilá nu är jag pigg igen, grispung.
Jag ska tacka för igår. TACK SOM FAN TILL ALLA INBLANDADE!!!!!! =D
Det är nästan så att jag vill samla alla som var där och stänga in dem i ett hjärta som jag ritat i paint!
Jag är så fruktansvärd lyckorusig och blommar inför nästa helg likt en lilekonvalj!
Tack till Elin som står för fancy party, så länge det varar kommer det vara great för hon är min ho3 och tydligen präst nu också.

Jag är som så glad, men varför känns det som att jag inte kommer få njuta av det länge? Ajsing bajsing, trampa inte på tårna här. På tal om det, varför har jag ont i vänster mittentå? Care to fill me in?
Jag kommer ihåg allt annat dock, vilket är bra, men om jag har tappat nåt från minnet hur ska jag komma ihåg det?
Aja, det man inte vet tar man inte skada av. Jag vet att jag hade kul. Punkt.

image262

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0