Halvtomma glasspaket

Skrivet den: 2008-02-06 | 20:08:43
Har äntligen landat hemma nu, känner mig som ett halvtomt glasspaket, inte riktigt hel.
Känns som att jag håller på att bli sjuk, men jag vill inte det så jag lever i förnekelse en stund till i alla fall.

Resten av kvällen blir det nog lite blandat. Lite plugg, lite blogg, lite... ja, mer än så vet jag faktiskt inte.
Egentligen är det nog det mesta jag gör alla andra kvällar också.

Hoppas ni får en trevlig kväll i alla fall:)

image248
Jag vill ha sommar och gamla tider tillbaka!

Kommentarer
Postat av: matilda

åh va härlig den bliden längst ner till höger va :D

2008-02-07 @ 17:57:40
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0