AKTA!

Skrivet den: 2008-12-28 | 20:16:18
Jag vet inte riktigt vad som ska aktas, det är väl ingenting speciellt antar jag.
BARA FÖR ATT JAG ÄR SÄR.

Men aaaanyyyywaaaay.
Sitter då alltså hemma hos min bedårande man som dödar folk och jag hejar för fulla muggar, det är sånt fruar gör har jag hört. Och jag måste ju vara en fantastisk och bedårande fru, lyckas jag? YES MA'M!
Är lite trött, men det har väl ingen dött av? Har dessutom gjort lite läxa på lovet, det måste någon ha dött av, så tråkigt var det!

Nu ska jag heja lite till, kanske somna i stolen och pussas!

Vi åt gröt och mackor i morse, det var mysigt
Host låter det bredvid mig, är han sjuk?!?!??!! INGEN VET.

ADIOS!

<--- blir av på nyårs?

Kommentarer
Postat av: =)Emmä

blir av!

2008-12-28 @ 20:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0