Tisdag

Skrivet den: 2008-08-05 | 15:02:24
Tack för igårkväll brudar! (kanske måste tacka patrick också, men han kom ju dit så sent så han lägger vi inom parentes)
Trots att man inte gör mycket kan sällskap vara så ljuvlig, thankies:*

Idag chillar vi, och gäspar.
Har fixat hem ett par avsnitt till av det där Greek, finfin serie och tidsfördriv må jag säga. Nåt annat jag har laddat hem är en film, eller rättare sagt: filmEN. Mer än så säger jag dock inte, hihi.

Och jag vet vad jag ska skaffa för tattoo, måste bara måla upp den, sen kör vi, full fart!
Ska snart till stan och skjussa Lina, cya!



för övrigt vill jag ta elin i tvåan!

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA, självklart den sexigaste bilden också ;)

2008-08-05 @ 19:03:38
Postat av: Kåggan

Jag vill se tatueringsgrejen!

--

Har du slutat använda msn eller bara blockat mig? Du är ju aldrig online..

2008-08-06 @ 01:30:53
URL: http://bennybrottzling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0