Fredag 4/4

Skrivet den: 2008-04-04 | 12:42:23
Härmar Emma med rubriken, men ingen kan stoppa mig nu, mohaha!

Sovit gott?
Det har jag, men ändå inte. Jag måste sluta försöka vända på dygnet undermedvetet men jag tror det är too late.
Idag är en fin dag trots att solen inte riktigt vill komma fram, den ligger som mest gömd, men nu när man talar om trollen kikar den fram lite lätt- det är vår! (Nog för att det så härligt valde att komma lite snö igår, men whateva!)
Dagens to do är bara vaccin och sedan tjejkväll har jag hört (- Lina för att hon är en fjärt som bor mitt ute i ingenstans och måste bege sig hem)

Nu ska jag städa lite, tjo!
(Jag gillar parenteser)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0