För mycket i ett inlägg

Skrivet den: 2008-04-03 | 23:05:14
Nästa partaj ser ut så här, där med basta, aight?!

Har tre avsnitt kvar av s02 nu och jag vet inte om jag törs titta!

Nytt bandsläpp till P&L, najs!
Jag gillar att det innebar Hives

Jag rimmar bra, tralalal. Jag har ingenting att göra och borde plugga tror jag, men det var som ändå rätt lugnt så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till nu. Blir nog skins, tror det kallas beroende?
Titta vad som trillar in på msn när jag beklagar min hemska vaccinering jag står inför imorgon.
alle säger:
länge sen jag tog en spruta, undrar om man behöver vaccinera sig innan man far till peace and love, typ mot STEKARFEBER

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller med dig om partyt. Definitivt.

2008-04-04 @ 00:58:37
URL: http://emmamckie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0