Weekend- paradise.

Skrivet den: 2007-09-14 | 17:11:56
Så var det helg igen, veckorna bara flyger förbi i skrämmande fart... Men alltid skönt med lite ledighet.. Sovmorgnar blir det nog inga i helgen, vi ska nämligen till Haparanda och det storslagna IKEA. Är det bara jag som tycker att IKEA är en överskattad plats? Alla jag har nämt det till har lagt någon kommentar som: "Åh, så kul!"
Aja, jag ska inte klaga, kanske hittar jag nån fin möbel eller så. Vem vet, jag kanske kommer hem en kärlek rikare imorgon, haha. Jag har fått dille på hela den här kärleksgrejen och jag måste erkänna att jag avundas folk som är lyckligt stadiga tillsammans med någon annan. Samtidigt vill jag inte pusha fram någonting, min tid kommer förr eller senare :)

Jag måste avslöja att jag verkligen älskar livet som datanörd, det är great! :D Speciellt nu när jag kan freerida ;)
Och nu borde jag ju gjort bort en massa skolarbete på skolan idag. Kan tyckas, men icket. Jag gjorde ett bra jobb med engelska, var riktigt stolt över min historia, men då hade jag tydligen använt för många ord och den fina storyn sket sig. Bajs. :(

Tittade just ut genom fönstret och konstaterade snabbt att det regnar. Jag som ska ta min blåa, fina Orvar (eller vad jag nu hade döpt honom till) och köra my happy ass till stan. Där väntar rep med SNFTG+ Elin och jag är peppad.. Har nu fått lite klarhet över hur mina veckor kommer se ut, allt jag kan säga är herregud. Hoppas att jag klarar det här nu. För er som inte hängt med i svängarna eller helt enkelt inte orkar hålla koll så får ni en sammanfattning:

Måndag: Skolan 9.10- 14.10, Rep 18.00- 19.30
Tisdag: Skolan 8.00- 16.30, Freetime (lär användas till att plugga.)
Onsdag: Skolan 12.10- 16.20, Cheerträning 19.00- 21.00
Torsdag: Skolan 12.30- 16.30, Freetime (pluuuuuuggga?)
Fredag: Frivillig skola, Rep 18.00- ?
Lördag: Rep 14.00- ?
Söndag: Cheerträning 17.00- 19.00

Jaja, ingenting är omöjligt :)
Jag vet inte vad jag ska göra nu, är ungefär 20 minuter kvar tills vi ska börja bege oss mot stan.

For now; bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0