Watching: Friends

Skrivet den: 2007-09-20 | 19:37:00
Sista dagen i skolan bortgjord! Känns skönt, men som det ser ut nu drar jag upp och pluggar imorgon. Har lite Spanska, Företagsekonomi och annat smått & gott att göra.. Dagen gick bra, men SO i 4 timmar är ingen hit. Jag tackar dock för att vi fick sluta en halvtimme tidigare. Efter skolan kilade jag och Emma iväg på ICA och jag köpte ostkroks respektive våfflor. Hon skulle chocka världen med hur många våfflor hon kunde tjocka i sig ;D När jag kom hem hade mamma lagat middag, gulle henne! Jag måste verkligen bli bättre på att berätta hur bra hon faktiskt är! :)

Efter middagen har jag knappt rört ett finger (bara över tangenterna i alla fall)
Bloggar mer i andra inlägg, har i alla fall två till att skriva ikväll (drömmarna om att hamna på mest aktiva lista går upp ett par steg! :))


Ses senare, kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

det blev 2 feta våfflor, och de var ljuvlig.

2007-09-20 @ 19:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0