Västra livet

Skrivet den: 2007-09-13 | 00:23:07
Hanna, shortsen passar så du får pengar på söndag :)
(Ber om ursäkt för den oputsade spegeln)
  

Det var onsdag. Jag hade sovmorgon. Jag vaknade fett tidigt ändå.
Skolan gick helt okej, men som jag hade väntat mig fick vi inga datorer nu heller. Jag inser att jag klagar mer än jag borde, men jag tycker att skolan ska sluta lova saker hit och dit.. Nu ids jag inte ens bry mig om när vi får the computers. Skolan gick fort. Kändes som att dagen gick allmänt fort, eller var det bara inbillning?
For hem, åt mat och sedan bar det iväg till stan igen och cheer- träning :) Det är så roligt så du vet inte vad! Jag längtar redan till söndag! Och onsdagen efter det, och söndagen efter det (jag kan hålla på i en evighet)..

Det känns som att jag hittat min "grej" med cheerleadingen. Har alltid gillat dans och att dansa för den delen, men det har inte blivit av.. Varför kan man ju undra men jag har inget svar..

Vad gör jag vaken nu? Det är lugnt, jag börjar klockan 13.00 imorgon :D Men vad jag gör på riktigt? Naj, det är ännu oklart. Jag kikar runt här och var i alla hörn av internet.
Jag känner mig övertrött och ska inte bomba er mer med värdelösa inlägg som detta.

Mark, Shane, Nicky och Kian hälsar.
(Or should we say Roggan, Danne, Gunnar och Klas?)
Westlife på er!


 

 


 


Kommentarer
Postat av: klotter

Ohh bra att dem passa!

2007-09-13 @ 07:03:50
URL: http://HannaOgren.blogg.se/
Postat av: Nani

iih :D vad kul att du gillar cheerleading lisa, längtar tills jag får se dina konster nångång ;D

2007-09-13 @ 20:08:31
URL: http://llamatoffel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0