Träningsvärken pumpar genom kroppen..

Skrivet den: 2007-09-26 | 22:09:40
...och jag är nöjd, som vanligt efter en träning. Det gick faktiskt bra idag, trots min o så låga koncentrationsnivå. Dagen hade ett inte så härligt flow, vet inte vad det var.. Kändes bara som att allting gick allmänt segt, men som tur var hade jag Emma vid min sida och det botade i princip det mesta av min bitterhet :)
Åkte med Anton hem, åt middag med pappa (som numera förövrigt är en av de bästa som finns!) och sen begav jag mig till träningen. Känner mig extra duktig då jag gick på en 20 minuters promenad efter att jag klivit av bussen och hade lite tid över.

Nu ikväll då? Jag äter nudlar och har ångest. Jag måste verkligen sluta med saker jag gör. Nu vet ni.
Jag ska se myggan och hoppas att det går över.
Har sovmorgon imorgon, men ska ändå upp före fan för att hälsa på ho min kära vän tandläkaren.
Er story of the day i en kommentar nu, tack på förhand!

Mihihi, busig kram från eran dam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0