Torsdag- en ny dag.

Skrivet den: 2007-09-20 | 11:12:36
Sista skoldagen för veckan, har inte bestämt mig än om jag ska fara upp imorgon och plugga.. Hursomhelst så har saker redan gått snett, ser inte fram emot resten av dagen lika mycket nu. Jag skulle nämligen sitta på mentorträff just nu men jag är fortfarande hemma för att jag glömde bort den helt.. Får se hur det går när jag kommer till skolan. Går till 16.30 idag, har samhälls och geografi.
Vad som händer sen är helt oklart. Ska eventuellt göra bort lite skoljobb, men förhoppningsvis hittar jag på något roligare. 

BIO-aon<---- Denna film har jag spenderat morgonen med (tack för lånet Hanna!) Den var bra och gjorde mig om möjligt ännu mer peppad inför hela cheergrejen. Träningsvärken sen igår kommer jag inte nämna med tanke på hur det gick förra gången (den satte igång så fort jag nämde att jag inte kände av någonting.)
 
Nu ska jag stoppa någonting i magen och sedan fara till skolan.
Ha en bra dag allihops! :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: klotter

Åhh ja ska inte ljuga å säga att jag inte saknar min lilla ögonstens-film..ja vill ha den nuuuuu! ;(

2007-09-20 @ 16:43:15
URL: http://HannaOgren.blogg.se/
Postat av: Helena

Ha en bra kväll!

2007-09-20 @ 18:29:33
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Anonym

åh, jag blir så tänd bara jag tänker på dig i en cheerleading dräkt..mmMMmmM..

2007-09-20 @ 18:35:52
Postat av: ????

Åh, jag håller med anonyym, raaaawrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2007-09-20 @ 18:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0