So you think you can dance

Skrivet den: 2007-09-21 | 15:54:57

Jag har följt serien och sett nästan varje avsnitt. Den största besvikelsen var i onsdags då Lauren åkte ut... Jag har tänkt skriva om det sen det hände, men har glömt bort det varje gång jag sitter här. Lauren var min favorit från början. Jag avgudar verkligen hennes sätt att känna takten och lära sig allting som om det vore a walk in the park.

         
Nu när Lauren är ute ur bilden hejar jag på Neil, men alla som är kvar nu är ju jätteduktiga så det kommer bli svårt för juryn (om de har någonting att säga till om såhär på slutet)



Mitt favoritpar av all som dansade ihop i SYTYCD var såklart Lauren och Neil, kanske ni förstod då båda var mina favoriter. Det är omöjligt för mig att välja vilken av deras danser som föll mig i smaken bäst, enligt mig gjorde de ett fantastiskt jobb varje vecka. 

               Nil&Lauren

Vem är/ var din favoritdansare?
Vilket par tycker du passade och dansade bäst tillsammans?

Kram!

Kommentarer
Postat av: Klotter

Baah jag vill int bli sjuk, men jag tänker inte missa träningen. Jag e ju topp ffs!

2007-09-21 @ 16:32:14
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0