@ School

Skrivet den: 2007-09-21 | 12:51:34
Ja, sitter just nu i den andra klassens hemklassrum. Varför har de ständig internetuppkoppling men inte vi? Aja, ska inte hänga upp mig på det, vi får väl också intrawebb på heltid snart. Ehm, jag borde plugga men internet håller mig tyvärr bort från allt som har med läxa att göra.. Vid en bänk lite längre bort till höger sitter Jocke och bekom honom sitter Jeanette. Trevilgare sällskap får man leta efter. Var Hannes for vet jag inte, han sprang i alla fall iväg med Ante.. Haha, så roligt har vi haft det hittills, känns lite udda då morgonen inte hade något bättre flyt i morse.. Hade fått info av Jeanette att bussen skulle gå 10.20 och fick veta i sista stund att den inte gick då utan 10.40, tur att jag inte hade gått ut (jag får panik av tanken att jag har missat bussen

Nej, nu måste jag ta mig i kragen och göra bort skoljobbet... eller.. om ett tag.
Kram!

Kommentarer
Postat av: nettan

haha, förlåt :]

2007-09-21 @ 15:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0