Så mycket tid, så lite att göra

Skrivet den: 2007-09-06 | 09:49:39

Vaknade med en huvudvärk som hette duga och stannade därför hemma från skolan idag.. Tog mig till slut upp ur sängen och åt en frukost bestående av fil och flingor.. Vad gör man en dag som denna? När man har sett varenda film man äger femtioelva gånger och det enda som sänds på tv under dagarna är tv- shop eller någon gammal serie från 80- talet...

Jag längtar tills skolan drar igång på riktigt, känns som att det räcker med startblock nu.. För er som inte vet så har de som går på Thorén Business School startblock i fyra veckor vilket betyder att vi bara har kursintroduktioner, inga riktiga lektioner.. Låter jättehärligt, men tyvärr är det bara jobbigt.. Det sägs att vi ska få datorerna på måndag, men vi får väl se. Känns som att det strulat sig en massa hittills så jag försöker att inte ta ut någonting i förväg.

Och jag är riktigt peppad inför att börja träna cheerleading med Stingrays nu! Tittade ju bara igår, men det såg verkligen jätteroligt ut! :) Blir lite nervös över hur jag ska klara mig då alla var så himla duktiga menmen... På söndag smäller det! :D

Nu ska jag leta reda på nån film som jag bara sett fyrtioelva gånger, wish me luck!
Vi bloggar tills vi stupar!


+ Det känns som att jag borde inköpa lite nya filmer. Filmtips någon?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Som du säger, inga datorer på måndag - strul med det också :( Så himla dåligt..

2007-09-06 @ 15:28:41
URL: http://veronicanordlund.blogg.se
Postat av: Nani

LYCKA TILL LISA ! <3

2007-09-08 @ 00:23:35
Postat av: Nani

hrrm...glömde säga att jag tycker du ska köpa Pan's Labyrinth om du inte redan har den
pusskram ;D

2007-09-08 @ 00:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0