Onsdag

Skrivet den: 2007-09-19 | 23:27:40
    
Det är helt omöjligt! Min lillebror har varit så gullig att han gjorde chokladpudding åt mig! Du må vara jobbig, men du vet när du har en bra idé. Oboyen stog jag för själv, men det var ett litet pris att betala för mitt chokladkalas :)

Dags att dra igång storyn om today:
Hade sovmorgon och började inte förän klockan 12.10 med svenska på schemat. Lektionen gick bra och följdes av mitt favoritämne; engelska. Med bästa läraren man någonsin haft och en bänkkamrat som heter duga är det svårt att tycka illa om denna lekton! :)
Skolan slutade kring 16.10, jag och Jeanette åkte hem med Anton. Jag åt middag, mumsig skinksallad, och sedan bar det iväg till träningen. Det gick relativt bra ikväll, men jag gjorde en jättesnygg "halvsnubblare" när ett par hjulningar blev för mycket och jag blev för yr. Detta var tydligen en sjukt rolig syn enligt Hanna och Kim ;D Man måste ju bjuda på sig själv litegrann, eller hur? ;)
Kom hem från träningen och bänkade mig här med mina chokladdelikatesser och sedan dess har jag inte gjort ett skvatt. Vad har hänt för alla er andra idag då?

Såg Myggan tidigare ikväll och jag måste få skratta, det var så otroligt roligt! :D
Ser just nu på So You Think You Can Dance och jag hejar på Lauren. Hon är så duktig! =)
Till er som följer serien; Vem tycker ni ska vinna?

Bloggar kanske senare, har sovmorgon imorgon med så jag kan stanna uppe nästan hur länge jag vill. Ska även göra bort lite skolarbete.
Kram!

Kommentarer
Postat av: klotter

Så jäkla SYND átt jag inte hade med mig kameran då du gjorde den där hjulningen!! Hahha märkte du förresten att du höll på fälla en tjej?

2007-09-20 @ 16:42:04
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0