Oj, så minnet kan svika ibland.

Skrivet den: 2007-09-22 | 01:33:25
Jag hade ju tagit en o så stilig bild på min inte så eleganta outfit idag, men jag tycker det räknas ändå så here we go:
              
Och ja, jag är för hela "mjukisbyxor i skolan"- grejen.

Jag antar att jag hade någonting på hjärtat eftersom jag gjorde ett litet inlägg nu såhär mitt i natten. Jag fryser om överarmarna, för er som vill veta, och jag tycker fortfarande att internet är en fantastisk uppfinning.. Känns riktigt coolt att man kan sitta och skriva till någon som bor på andra sidan jordklotet. Oj, så gammal man kan låta ibland. Haha, jag känner att jag borde lägga mig snart.  

Senare idag, när jag har vaknat osv, ska jag iväg med bandet och repa.. Surströmmingsmiddag i stugan, men eftersom jag inte gillar att äta kall fisk som legat i salt alldeles för länge får jag tacos, mums!

Fråga Olle- repris sen i onsdags på tv nu och den kan jag ju bara inte missa..
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0