Now playing: Seven Years- Saosin.

Skrivet den: 2007-09-14 | 01:12:15
Klockan har passerat ett och jag vet ännu en gång inte vad jag gör vaken. Tanken var ju att jag skulle skriva in en massa skoljobb ikväll, men det var innan jag fick reda på att jag kunde gratissurfa.. Vet inte vems trådlösa jag våldtar, men tack till dig i alla fall! :)
Jag vet inte vad jag gör vaken. Jag borde sova. Jag vet bara inte varför jag inte gör det.. Om någon med en psykologutbildning vill sätta sig ner och förklara för mig varför det är såhär, be my guest.

Jag sitter halvt nerbäddad i sängen och har intagit en väldrigt oergomisk arbetsställning. Min nya babe ligger här, eller jobbar för fullt, och jag älskar henne massor! Jag ska döpa henne, jag lovar. Vet bara inte till vad så alla med fina namnförslag kan ju hojta till :) Det är för övrigt jätteroligt med en ny pryl och jag lär mig saker hela tiden, duktigt Lisa!

image17


Njae, nu får det vara nog. Antingen gör jag någon nytta (skoljobbsgrejs) eller så sover jag.
Jag meddelar mitt besked senare idag ;D

Kram!

Update typ 5 minuter efter:
Jag ger upp och lägger mig.
Orsak: kramp i höger skinka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0