Monday bloody monday

Skrivet den: 2007-09-17 | 17:05:58
kaka
Detta slår nog vilken ostmacka som helst! Medan mammas fantastiskt goda äppelkaka (+  vaniljsås) vilar lugnt i min mage passar jag på att stilla mitt bloggsug. Jag har velat skriva av mig hela dagen, men vi har inte fått internet inkopplat på skolan än. För övrigt, bajs på emma för att hon kunde komma sig ut på den o så fantastiska webb och sedan mobbade alla andra stackare.

Dagen gick relativt fort. Vi hade spanska, lunch i två timmar och sedan matte i två timmar. Så fort jag såg boken insåg jag hur jobbigt matten kommer bli, jag verkligen avskyr matte! Som uträknat var det ett par sega två timmar och övertrött som jag var fnittrade jag åt princip allting. Tur att Emma var nästan likadan så jag inte drev henne helt till vansinne. Slutade lite tidigare så jag och Emsiflems trodde att vi kunde hinna med bussen prick klockan två. Vi såg den åka iväg just när vi kom ut från skolan men tänkte "Vi hinner nog till nästa hållplats om vi ökar takten". Hade jag varit en av de miljontals regndroppar som föll ner på våra huvuden så hade jag hånskrattat åt oss. Ni kunde väl redan lista ut att vi inte hann, trots våra försök till att susa fram som ett tåg. Satte oss i busskuren och började prata om det ena och det andra, ruskigt trevligt! Ps, Emma är en rysligt gullig människa. Bussen kom efter 20 minuters väntan och vi fick åka hem. Det gick långsammare än vanligt, men jag kom mig hem hel i alla fall :)

Kvällen kommer bestå av rep med bandet och allmänt slapp, borde göra lite homework, men vi får se.

Info till Emma: Jag är alltså borta mellan 18.00 och 21.00 så du behöver inte nöta sönder uppdatera- knappen ;D

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag blir fett jävla namedropad :D
ps, min bror var tuff och pepprade på update-knappen

2007-09-17 @ 17:11:59
Postat av: Emma

Jag blir fett jävla namedropad :D
ps, min bror var tuff och pepprade på update-knappen

2007-09-17 @ 17:12:39
Postat av: klotter

I looove them! Dem va ganska billiga också, 280 spänn

2007-09-17 @ 21:30:18
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0