Mina hjältar?

Skrivet den: 2007-09-06 | 22:55:55
image3

Någon annan som sett Heroes ikväll eller kanske igår kväll? Jag missade igår, men ikväll följde jag förväntansfullt med... Ärligt talat så är jag lite besviken. Trodde att det skulle vara riktigt bra, men jag missade till och med slutet för att jag inte orkade se mer.. Det kanske är en serie som klättrar på intresseskalan sen, som med One Tree Hill. Jag tyckte verkligen inte om OTH i början. Och med tycka om menar jag som i inte alls.. Nu ångrar jag att jag inte sett alla avsnitt och lever på repriser.. Borde kanske köpa alla boxar och ha ett fett maraton, men jag vet inte..

Hursomhelst, såg i alla fall Idol ikväll som utlovat och jag tyckte att vi gjorde det bra här uppe i norr :D. Från dagens avsnitt hejar jag på polisen Björn och Lillemor från Make- up store :)

Iiiik, jag blev alldeles översugen på ett glas oboy! Så sugen att jag måste kila iväg tvärt....
Några minuter senare
Med ett glas oboy i min hand återvänder jag till den svarta soffan och er.. Inte för att jag vet vad jag ska skriva mer än jag redan gjort. Jag kan göra någonting nytt, ge ett tips.
Jag vet att produkten egentligen är ritkad till mindre barn, men den är faktiskt jättegod! :)

image5( Och jag brukar inte tycka om drickyoghurt)

Ledig imorgon( sweeeeeet!), men som det ser ut nu ska jag ändå dra mig till stan och shoppa lite, har rabattkuponger lite här och där som går ut snart så det är lika bra att göra av med dem.

Nu ska jag krypa ner i min supersköna säng och få lite beautysleep, kan behövas.

Good night
sleep tight
and don't let the bedbugs bite!



Kommentarer
Postat av: Emmis

vad kul att du börjat blogga! Du har redan en trogen läsare snygging!

2007-09-07 @ 00:47:03
URL: http://emmamckie.blogg.se
Postat av: Emmis

Jag har mina misstänkta!!!!! Rädd är jag också, skall börja låsa om mig!
jag har grönsaker och dipp över, HA! Ägd ;)Hör du någon från rummet intill? Låter det.. MmM YES måntro?

2007-09-07 @ 01:21:01
URL: http://emmamckie.blogg.se
Postat av: klotter

Okej tack! :D

2007-09-07 @ 07:01:28
URL: http://HannaOgren.blogg.se/
Postat av: Emma

Skitockså, jag tror du måste plantera en spycam också, vi behöver ju material till musikvideon.

2007-09-07 @ 09:56:24
Postat av: Nani

jag älskar "Safari"-yoghurt <3

2007-09-08 @ 00:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0