Med stort hopp inför morgondagen

Skrivet den: 2007-09-11 | 20:19:59
Så var tisdagen bortgjord. Veckans jobbigaste dag enligt mig, skolmässigt.. Det var inte så jobbigt, men det kan bero på att vi bara hade teori på gympan. Fick våra gympascheman inför året och jag måste säga att jag faktiskt ser fram emot idrotten nu. Jag vet ju inte hur det är för alla andra, men jag har då aldrig haft så roliga saker på min idrottsplanering förr. Glöm saker som hinderbana och pingis, vi har boxercise och aerobics, happyface! :D
Aja, åter till min dag. Skolan gick fortare än jag trott, i alla fall till sista lektionen.. Kändes som att tiden stod still, eller ännu värre; gick bakåt.. Skolan slutade och jag och emma skuttade till bussen. Såg en jättesöt liten unge på bussen samt en söt Elin :) När jag kom hem stod papi och lagade mat, tortellini (stavas how?) Det var mums och efter intaget av mat har jag tagit det lugnt.. Sprang över till mammaklänningen visas i slutet av inlägget :)

Man ska verkligen aldrig nämna någonting egentligen.. Jag skröt ju om min uteblivande träningsvärk i mitt förra inlägg och jag måste sorligt men sant ta tillbaka det.. När jag vaknade i morse kändes det som att jag haft en hundrakilos man på mina armar hela natten, det vill säga pain! Undrar lite smått hur det kommer gå imorgon då det bär av för träning igen, men den dagen den smärtan.

Jag vet inte varför jag tänker på det alls, men av någon anledning har jag börjat tänka på barn jättemycket.. Och jag lägger märke till dem mycket mer än förr. Som på bussen idag.. Som på frasses i går, där satt det en jättesöt liten kille (typ ett år gammal) som tittade på oss hela tiden så jag vinkade till honom och han sken upp som en sol :) Han hade dock inte så stor kontroll över sig själv så när han skulle vinka tillbaka var det som bara ett fladder med armen.. Jag vet att folk har rätt till sin egen åsikt och att göra vad de vill med sina liv, men jag kan ändå inte förstå folk som säger att de inte vill ha barn när de blir vuxna.. Jag förstår verkligen inte.. Jag längtar tills jag får hålla i en liten söt bebis som är min (ta det inte som att jag vill ha barn nu, jag vill ha barn när jag har gjort allt jag vill göra, hittat en livskamrat och är redo helt enkelt.). Vad tycker du? Ska du ha barn? Varför/ varför inte?

Börjar 12.10 imorgon, sköönt. Och jag kan därför spice up my life och vara vaken lite längre ikväll. För aldrig in a million years skulle jag missa en top model- final! :) Det är lite av ett maraton ikväll med typ tre eller fyra avsnitt, start nu klockan åtta :)

Nej, nu ska jag pallra mig bort härifrån, bloggar innan skolan imorgon :)
(Hoppas, hoppas, hoppas att vi får datorerna imorgon!)

25 kronor, VeroModa:
image12

Puss!

Kommentarer
Postat av: Beeenneee

Existerar det sötare och snällare tjej? :]

2007-09-15 @ 23:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0