Man blir glad av gott sällskap

Skrivet den: 2007-09-09 | 15:07:52
Gårkvällen var great! :D Jag spenderade kvällen i stugan med Anton, Jeanette, Sofie, André, Jocke, Hannes och Ante (Tack för bra sällskap och en jättehärlig kväll :)) Vi började med singstar, men jag upp alla drömmar om att bli popstjärnor för att se film istället. Pledge This var filmen som visades på vår "biograf" denna mörka lördagskväll. Filmen var ganska förutsägbar och inte alls så rolig som jag hade trott/ hoppats. Efter 85 minuter av Paris Hilton var alla mer eller mindre trötta, men vi gick ändå ner till grillringen vid stranden och grillade korv och pinnbröd (ibland blev det specialare, korv MED pinnbröd). Folket började mova hemåt kring tolv och då såg jag slutet på en film, Blow dry hette den visst, och sen blev det sänggång för min del..
Kameran var med. Bilder? Njaae :$ Sekunden efter jag slagit igång den slocknade den och en ruta där det stod "byt batterier" dök upp. DOH!

Idag då? Är ruskigt peppad inför kvällens cheerleading :) Annat än det står det väl inte så mycket på schemat för dagen. Ikväll ska jag bädda ner mig framför tv:n klockan nio dock, på spaning med Bridget Jones lät alldeles för lockande ;D Vad ska alla andra hitta på då? :)

Skriver nog efter träningen :)
Ciao!
 

Kommentarer
Postat av: Klotter

Jag är typ nervös inför träningen!!

2007-09-09 @ 15:46:22
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0