Kram, för jag är ett gladansikte!

Skrivet den: 2007-09-08 | 01:00:44
image8















Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka min åsikt om den här bilden. "Hahahah, vad fasen höll jag på med?" kommer nog närmast av de jag hade att välja mellan. Nej, jag har inte glasögon. De på bilden tillhör min kära mami, men jag fick väl en cpsväng och kände för att strika en jättetjusig pose.. I'm speachless... Och ja, jag var blondie. To be honest saknar jag det lite, känns som att jgag aldrig kommer nöja mig hur jag än färgar håret. Tänkte göra ett inlägg senare om hur jag har avverkat färger genom åren, spännande! :)

Kvällen, som var oplanerad, slutade bra. Inga större detaljer, men jag hade bra sällskap i alla fall :) I'll leave it at that ;D Vad filurade alla andra på med? Och på tal om alla andra vill jag ta tillfället i akt och tacka för all fin respons jag fått på min blogg, kul att ni gillar den! :)

Från ett ämne till ett helt annat, jag är ganska bra på att byta ämne och detta är inte ett undantag.
Citerar Emma: "Och slutligen vill jag uppmana er att aldrig, aldrig, aldrig någonsin ge upp.Det finns lycka för alla. Jag har funnit min, din lycka väntar dig runt hörnet"
True, true. Du har så rätt och jag tycker precis likadant. Men samtidigt har jag smått gett upp. Jag vet att jag bara är 15 år och lär inte hitta Mr.Right riktigt än( stort grattis till er av samma årgång som hittat era soulmates). Jag vet även att det finns alldeles för många Mr.Wrong där ute som bara väntar på att få sätta klorna i en sån som jag. Mr.Wrong är han som går från the man of your dreams till monstret i dina mardrömmar. Nej, nån sån vill vi inte ha.. Men jag är rädd. Rädd att jag ska vara i för stort behov av närhet för att kunna se vem/ vad som är bra och vad som är dåligt. Mr.Mittemellan, om du finns där ute vet du var jag finns, det är bara att kika förbi ;D
Nej, bort med allvaret nu, det klarar jag inte av längre.
Helg= Ledig= Sova= GLAD :D
Överdrivet? Måhända, men det är så jag funkar nu eller inte funkar och en annan sak värd att nämna är att jag är fylld av överskottsenergi right now.
Ska dansa av mig lite, men skriver säkert något inlägg i natt, kände för att fota saker så kanske massor av bilder :)

Thanks for reading!

Kommentarer
Postat av: Emmis

Somvanligt skriver du kanonbra, intressant och inspererande! Keep up the good work!

2007-09-08 @ 01:05:29
URL: http://emmamckie.blogg.se
Postat av: Klotter

Noope ja hitta inga..men ja ska beställa på Nelly.se...du kanske vill beställa med mig?? :D

2007-09-08 @ 11:34:11
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0