Jalla!Jalla!

Skrivet den: 2007-09-08 | 17:27:03
Hinner bara tvärt skriva om kvällens aktiviteter innan jag måste dra mig hemifrån. Kvällen kommer att spenderas i vår stuga i Harrbäcksand (übermysigt!) Vad vi ska göra och vilka som ska vara där är för mig helt oklart, jag ska bara vara :D Kameran är med så ni lär ju förhoppningsvis få lite bilder :)

Förresten, fick veta idag att Lisa (en tjej från Norge som verkligen är hur lovelie som helst! :)) Ska komma och hälsa på om nån vecka. Kan inte låta bli att le och måste lägga upp lite bilder från Norge senare (imorgon kanske) :)

Och Hanna, om du läser det här så vill jag beställa de där röda shortsen i storlek M! :)

Men nu:
I have to move it, move it! ;D

Kommentarer
Postat av: Klotter

Jag har beställt nu! ;)

2007-09-09 @ 14:31:07
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0