Jag var populär idag

Skrivet den: 2007-09-10 | 21:04:01
Läs och gråt damer och herrar, jag fick inte bara ett utan TVÅ kärleksbrev idag! Den ni :)

Det första lät såhär:
"Hej Lisa!
Du är lika söt som en fin bajs och du doftar sin ett gammalt lik en varm sommardag.
Gamarna äter av din skönhet och jag badar i ditt kiss.
Jag ska vara dig evigt trogen tills döden skiljer oss åt. Så hej då fåret"

Det andra: (aningen finare ordval i detta)
"Kära Lisa, du får mig att vilja fisa.
I din navel hörs ett eko, du är jävligt reko.
Du må inte va' någon dam, men du är värd en kram.
Tusen kyssar denna dag, sockerlag, sockerlag"

Tack Lina & Emma, ni förgyller mina annars så tråkiga skoldagar!

Så kan nog denna dag sammanfattas, som ett kärleksbrev. Har inte lirkat ut på vilket sätt de två är lika varandra än, men det kändes passande. Trots att det var en måndag, som skulle mått bra av ett par timmars extra sömn, var dagen strålande! :D Jag måste erkänna att utan mina söta vänner skulle jag inte vara så positiv idag.. Kan även ha och göra med att träningsvärken jag väntat mig efter gårdagens alla lyft blev det ingenting av, kände lite smärta i armarna och benen men annars var det kolungt :)
Eftersom vi skulle repa orkade jag inte åka hem så jag stannade på stan (Thx Emma för att du stannade med mig!) Träffade tjejerna och vi åt en tjusig middag på frasses.. Then we went off to the rehersal, och jag ber verkligen om ursäkt för att jag sög idag flicks.. Inte min dag på den fronten, men jag smajlar i alla fall :D
Just nu sitter jag hemma och varvar ner, ska upp astidigt imorgon för att ta bussen 07.10, INTE PEPPAD. Dessutom går jag till 16.30, jag lär avlida, menmen... Undrar dessutom var min far håller hus.. Var är du papi? Det är inte likt honom att fara hemifrån utan mobiltelefonen så jag är lite smått orolig... :/

Hade tänkt kila över till mamma och hämta kameran (som för övrigt har nya batterier- yäy!) Men jag ooorkar inte... Kroppen strejkar och jag vill sova.. Men imorgon, I promise..

Ps: Pappa kom just hem, han hade varit och handlat mat och andra godsaker åt mig. Gulle dig pappsen! :*
Och tror ni jag älskar honom ännu mer när han berättar att han fixat skjuss till mig imorgon på morgonen så jag kan åka bil till skolan? Oja, en halvtimmes extra sömn! :D :D
Och med dessa ord lämnar jag er för denna måndag...

Kramen på damen!
(och alla eventuella herrar som läser för den delen :))

Kommentarer
Postat av: Emmis

Så skönt att höra dig glad, och tack själv för all uppmuntran under skoldagarna!

2007-09-11 @ 07:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0